Ook op donderdag nieuwe folders


Op FoldersenKranten.nl ziet u elke dag de nieuwste reclamefolders online. Dus ook op donderdag!

Omdat onze database constant wordt aangevuld met nieuwe online reclamefolders, betekent dit ook dat steeds meer folders op verschillende dagen worden uitgebracht. Zondag en maandag zijn verreweg de twee dagen waarop de meeste nieuwe online folders worden gepubliceerd. Maar steeds vaker zetten winkelbedrijven de digitale bladertools nog voor het weekend online.

Koopavond maak plaats voor online shoppen!

In veel plaatsen staan de donderdag- en de vrijdagavond bekend als koopavonden. Maar wat nou als de online verkopen alleen maar toenemen en winkels slechts bezocht worden om iets te kunnen passen of iets slechts even in het echt te zien? Blijven de openingstijden in de nabije toekomst nagenoeg hetzelfde of gaat er drastisch iets veranderen?

Wat we nu zien is dat de grotere winkelbedrijven steeds meer aandeel krijgen in de grote winkelstraten in steden en dorpen. Wij verwachten dat dit alleen nog maar verder zal doorzetten. Hierdoor zal het aanbod winkelaanbod niet alleen minder breed worden, maar zal ook de diversiteit van aangeboden producten in deze plaatsen afnemen. Kleine zelfstandigen krijgen het de komende jaren zwaar te verduren. Althans, als er geen voorzorgsmaatregelen getroffen worden.


Met voorzorgsmaatregelen bedoelen we de in dit geval nieuwe verkoopkanalen aanboren. De online verkopen wel te verstaan!
In de winkelstraat en daaromheen zal misschien niet veel meer voor de middenstand te halen vallen, maar op internet des te meer. Juist op het moment dat de grote concerns de macht hebben over de dure A-locaties worden deze locaties misschien wel te duur om nog als winkel te fungeren. Winkelshowrooms waar slechts beperkte service kan worden verleent zullen hier naar alle waarschijnlijkheid het gevolg van zijn. Voor meer (achtergrond)informatie over een bepaald product kun je beter terecht op internet. En op internet zijn alle winkelpanden (webshop) nagenoeg allemaal even duur. Kleine ondernemers krijgen weer kansen groot te groeien, mits voorzorgsmaatregelen genomen worden. En met voorzorgsmaatregelen bedoelen we uiteraard de kennis die nodig is om een van een webshop een succesvol verkoopkanaal te maken.

Kortom. Naar onze verwachting worden koopavonden slechts showroomavonden zullen internetaankopen een steeds groter aandeel hebben binnen onze huishoudens. Niet voor niets kunnen we al uit veel online reclamefolders direct onze producten bestellen.