Otto


Otto folders

Postorderbedrijf Otto is een modehuis waar niemand om heen kunt. De oorsprong van de postorder vindt plaats in Duitsland eind jaren veertig. De behoefte van het zogenaamde postorder concept is gelijk een succes bij onze oosterburen. Eind jaren zeventig wordt de Nederlandse dochter ‘Otto B.V. ‘ geboren. En al snel volgen meerdere landen op andere continenten. In bijna allle landen waar Otto actief is, worden ook digitale Otto catalogi uitgebracht. Bekijk de actuele Otto catalogus online en ontdek het gemak van het online bestellen uit deze Otto catalogus.

Met vestigingen in meer dan twintig landen en een omzet van ruim tien miljard euro is Otto het op twee na grootste homeshopping concern wereldwijd. Geen wonder dat het bedrijf niet alleen prachtige mode heeft, maar ook prachtige prijzen! Het inkoop voordeel bij Otto is groot. En hier kunt u mooi uw voordeel mee doen.
Sinds 2010 is Otto verder gegaan met het ‘Web-Only’ concept. Dit betekent dat het voormalige klassieke postorder model voorgoed heeft plaatsgemaakt voor de online shop variant. Voornamelijk mode, artikelen voor uw inrichting en elektronica worden nu door Otto aangeboden.
Omdat de Otto een maatschappelijke manier van zaken doen hoog in het vaandel heeft staan, is dit op veel vlakken binnen het beleid te merken. Zo zijn ook de vele pagina’s dikke catalogi nu nog slechts online door te bladeren, hetgeen gigantisch veel onnodig papierverbruik tegengaat. Op FoldersenKranten.nl kunt u uiteraard terecht voor de nieuwste digitale catalogi van Otto. Vaak heeft Otto zelfs meer dan één catalogus online. Voor u betekent dit; nog meer voordeel in verschillende heerlijke dikke Otto catalogi online.